Rabu, 17 Disember 2014

HUJAN,HOOjan dan Oktober

                     

Hari ni hujan lebat.hujan yang berterusan.Dah musim tengkujuh(Bulan Nov,Dis,Jan,Feb,Mac).Lebih2 lagi musim holiday ni, lepastu hujan,memang selalu nak makan la.^_^.Cuti skoloh pun nak abis dah.Nak masuk tahun baru Masihi.Minggu depan,result Pt3 nak tubik dah.Aku $#%^# .scary weh.
Ada orang oyk math & sc merosot.Aku semakinla nervous.SEBAB AKU???
Ada ker masa exam pt3 sebenar tertukar jadual exam.Aku ingat subjek Pai dulu,rupa2nya KHB dulu.
Memang panik aku.Alhamdulillah,dapat jawab walaupun dpt baca sikit note Khb.Pagi tu,aku lihat  ada la budak f3 baca nota khb,aku ingat mereka jaguh dah dlm Pai sampai baca buku khb pagi2.
Maafkan saya cikgu!Masihku ingat.

Moral/Pengajaran:
Buatlah persediaan sebelum peperiksaan terutama exam utama.Check dulu jadual exam terlebih dahulu,kalau tersilap nak menyesal tak da guna.jadi lakukan persiapan utk peperiksaan dengan terbaeeek daripada BOBOIBOY kuasa 3.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan