Selasa, 23 Disember 2014

Syukur DAN Redha


                                               



                         ASSALAMUALAIKUM         


Aku dah buat sebaik mungkin dengan usaha aku.Insya'Allah,aku boleh buat yang terbaik lagi dalam SPM.Tahun depan F4,ada SMU.Aku nak ucap tahniah kepada sahabat2ku yang cemerlang.Aku syukur dengan result yang aku dapat walaupun tak tinggi mana.Aku kena usaha lagi.
Sekolah aku 4 orang-11 A
                     11 orang-10 A
                     34 orang-9 A
dalam PT3.22/12/14 tarikh keluarnya result kami.
Inilah perjuangan kami di dewan dan inilah hasilnya.
Macam mana nak A dalam math.Aku masa buat practise boleh tapi bila nak jawab kertas sebenar,aku jadi tak faham.Serba tak kena la.Aku redha.
Jangan bersedih wahai hati.La Tahzan.
Gembira dapat jumpa rakan2.
Sebelum mengambil result esok,bapa saudara aku belanja makan di kedai makan.Makan paprik jer aku.Aku rasa menu utama kedai tu adalah sup belut.
 Aku tak suka belut serupa ma aku dan adik aku.Adik  hok sorang lagi dan abah suka belut.*geli* tengok belut.
Malam tu,angin kuat.Rasa takut.

JANGAN PUTUS ASA!
PABILA GAGAL,BANGKIT SEMULA.
BUKAN DUDUK SAJERR.
TRY FOR THE BEST.(betoi ko ayat ore putih ciptaan aku ni)
masih ada F4 dan F5.
Marilah start mikir Kemahiran Berfikiran Aras Tinggi.(KBAT)


                                                 
                                               
                                                Setiap hari mesti berusaha :D


Fikir yang baik2 dan buang negatif


untukmu sahabat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan